2015(e)ko ekainaren 10(a), asteazkena

Taldeka jolasten eta laguntzen 3A

Astelehenean, dinamika bat egin genuen tutoritzan. Ikasi genuen tadeka lan egiteko besteei lgundu eta besteekin onak izan behar dugula. Jende asko laguntzen zuen.

Hasteko mahai asko ipintzen dira klasearen erdian, eta gu gora igo behar dugu. Eta pixkanaka mahaiak kentzen ditugu eta leku gehiago geratzen da igotzeko. Batzuek lekua aurkitzen zuten eta beste batzuek bere lekua uzten zieten besteei, adibidez Maite eta Pablo. Oso dibertigarria izan da.

Lucía, Unai, Ander E eta Ana

Gauza asko ikasi ditugu:

  • Sentitu naiz oso ondo denok egon direlako laguntzen
  • Klaseko neska batek lagun dit bi aldiz bere lekua uztez
  • Ikasi dut denoi laguntzen badiegu ondo sentitzen zarela
  • Ikasi dut lagunak onenak direla
  • Ikasi dut lagunei laguntzea ondo dago, baina besteei laguntzea hobeto dela
  • Sentitu naiz oso ondo klaseko batzuek lagundu didatelako
  • Ikasi dut norbaitek laguntza behar badu, lagundu behar dugula
  • Taldeka lan egiteko lehenengoz pentsatu behar dugu eta gero lagundu
  • Oso sentitu naiz nire lagunak lagundu ditut, eta nire lagunak ez direnak ere bai
  • Taldeka lan egin dezakegu hobeto, ados ipintzen eta ez haserratzen
  • Ondo sentitu naiz azkena nintzela baina nire ikaskideek lagundu didate.
  • Ikasi dut ezin dugula jo lekua edukitzeko, baizik eta besteei utzi
  • Taldeka lan egiteko ezin dugu pikatu.
  • Ikasi dut lagunak altxor bat direla
  • Txarto sentitu naiz klaseko batek bronka bota didalako.
  • Lan egin behar dugu taldeka eztabaidarik gabe eta denok parte hartzen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.