2017(e)ko azaroaren 15(a), asteazkena

Haizea





       Haizea nire lagunik onena da eta oso berezia da niretzat. Ere nik laguntza behar badut bera beti dago hor. Ere adiskidetasuna on bat daukagu eta oso dibertigarria da. Asko farre egiten dit.

 Berarekin sekretuak edo arazoak esaten diot eta gure lema da “ Ezer ez da inor sekula bereizten” eta funtzio oso ondo doa. Ere egun batean, nire etxera gonbidatu nuen eta nire anaiak oso ondo portatu ziren berarekin ☺️. 
 Orain San José de Calasanz eguna hurbiltzen ari da eta Haizea, Ana, Daniela, Naia eta nik dantza bat egiten ari gara.

Nik pentsatzen dut ondo egongo dela. Haizea beti da oso erantzukizun pertsona.Orain bakarrik geratzen da bere etxera joatea lo egiteko!☺️ Haizea pizka bat lotsati da ( nik ere bai) baina nirekin ez da lotsatia( goitik behera da). 



2 iruzkin:

  1. Nire ustes oso ondo dago informazioa hau. Egia delako haizea oso pertsona ona dela

    ErantzunEzabatu
  2. Oso polita da hori esatea lagun bati.

    ErantzunEzabatu

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.