2017(e)ko azaroaren 15(a), asteazkena

Mikel

Mikel nire lagun onena da eta nik uste dut bera oso pertsona ona dela. Star Wars maite du baina gauza honetan erabiltzen du. Beti pertsonei laguntzen dio: azaroko 9an, klasetik irten girenean, emakume bateri bere umearen kotxea jaitsi zitzaion eta bera emakumeari gauzak hartu eta dena eman zion. Beti agurtzen eta ezkerrak ematen du. Oso ondo pasatzen du bere lagunekin. Batzuetan arazoak konpontzen laguntzen du: futbolean jolasten inor ez bada atezaina izan nahi, bera izaten da. Askotan besteei buruz arduratzen da, bera baina gehiago. Besteei opariak egiten du: niri nire urtebetetzean  R2-D2-ko koadro bat oparitu zidan. Oso polita zen bera oso ondo marrazten duelako. Nire aitari beste bat egin zuen Darth Vader itxurarekin. Klasean asko laguntzen eta beste trikimailu batzuk erakusten dit. Zegurazki klaseko jatorrena da. Oso dibertigarria eta oso lagun ona da. Bagoaz urte asko lagunik onenak izaten eta ez gara inoiz banatuko.

1 iruzkin:

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.