2017(e)ko azaroaren 15(a), asteazkena

                                                                        Nire ama


Oso  pertsona ona da. Nire arrebari,nire aitari eta niri zaintzen digu.Oso ondo egiten du bere lana.Nire ama oso jatorra,langilea eta maitagarria da.Janaria egiten du,nire aita lanean dagoelako,oheak egiten ditu,nire aita lanera joaten delako,gozaria prestatzen digu...

Nire  ama batzuetan haserretzen da, arrazoiarekin.Batzuetan txarto portatzen garelako. Oso guapa da horregatik nire arreba eta nik oso goapoak gara.Nire amaren urtebetetzea Martxoaren 17a da.Opari handi bat ematen diogu bere esfortzua eskerrak emateko.Nire ama ez nuke munduko ezergatik aldatuko.
Eskerrik asko AMA!!!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.