2017(e)ko azaroaren 10(a), ostirala

Nire gurasoak

Nor da Santua edo misioralia?

Nirentzat nire aitak misiolariak dira. Beti daude hor niri laguntzeko eta nire nebari ere. Nire neba eta ni beti gaude borrokatzen eta gure aitak beti dade guri soportatzen eta txarto portatzen gara eta beraiek dena ematen digute. Horregatik eskerrak heman behar diogu gure aitei. Beti gaude guri premiatzen opariekin eta gu, txarto portatzen gara beraiekin: esaten dutenean joateko ikastera ezaten dute gure onetarako ez guri fastidiatzeko. Nire aitak oso onak dira baina nota txarrak ateratzen dudanean aserretzen dira eta bronka hematen didate baina hori da nik esfortsuak egiteko, ze beraiek nahi dute nik lan ona edukitzeko ez garbitzailea, kutxazaina… Nire aita oso barregarria da eta beti egiten dit farre egitea eta nire ama laguntzen dit ulertzen ez dudan gauzak ulertzea.

Nirentzat hori da misiolariak izatea

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.